Aangekomen op Waiheke Island

6 november 2017 - Waiheke Island, Nieuw-Zeeland

Lang onderweg...6u van Dusseldorf naar Abu Dhabi, 7u van AD naar Hongkong en 10,5u van HGK naar Auckland.  De skybus van de luchthaven naar de ferry, een klein uurtje om over te steken en dan nog een laatste bus naar Palm Height.  Gelukkig is de reis voorbij “gevlogen”!  Vanuit ons logement zien we over het weelderige groen de zee liggen.  In de late namiddag zijn we een wandeling naar en langs de kust gaan maken, volop in de zon maar met een frisse wind.  Onderweg hebben we al veel vogels gespot, heel wat endemische waaronder de NZ duif van 50cm, de NZ kingfisher, Tui’s, NZ Robin, eastern rosella (parkiet)...  We hebben op ons terras gegeten, weliswaar met dikke trui en muts, maar we zaten wel buiten!  Het is hier 12u later dan in België, verder weg kan niet.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anne & Dirk:
    6 november 2017
    Dat is Idd lang onderweg! Nergens een overnachting ingepland? Of was t slapen op vliegtuig? Anders moeten jullie nu wel wat slaap inhalen... Het ziet er alvast mooi uit. Genieten maar nu, vergeet vooral niet de Nieuw-Zeelandse lekkere wijnen 😉👍🍷🥂🍾
  2. Roel&Ann:
    6 november 2017
    Tof die blog. We volgen zeker dan kunnen we on al een klein beetje verlekkeren op hetgeen ons binnen 2 maanden te wachten. Eerst hier nog een grote cultuurshock doorstaan. Toch heel wat anders "the real life in Thailand" dan dat je zo als reiziger door een land trekt. Geniet van jullie reis maar zo te zien zal dat er niet aan mankeren.
  3. Dierckx joanna:
    knappe blog
    en roel
    ne gelukkige verjaardag

ps beerschot-wilrijk is periode kampioen - eerste stap richting 1ste klas, daar waar we thuishoren
  4. Hildegard:
    8 november 2017
    hey roel en karin, amai lang onderweg geweest ;) mooie omgeving en leuk dat we zo kunnen volgen! Geniet ervan maar dat zal wel lukken.

roel, happy birthday , dikke verjaardagskussen!!!